He calls me baby, says kiss me like you mean it

Fick världens finaste sms igår. Från min älskade vän Towe.

"Ellen :| du får gärna ha ihjäl mig långsamt och smärtfyllt nu och aldrig mera prata med mig men det hoppas jag inte. Min ena katt har fått tag i din sjal och lyckats göra en rispa i den. Det syns inte när man har den på sig men den finns där. Jag har den på mig så jag ska visa. Hur kan jag gottgöra dig? Vill helst inte ha ihjäl katten men det är möjligt.."

Visst är det så att man blir alldeles lycklig? Jag höll på att skratta högt när jag satt på lidingöbanan och fick det.


Hittade inga bilder på TOWE! KATASTROF!

Hittade en på cocostopparna som det slutade med att jag åt till frukost i Senegal :P Jag tröttnade på det vita brödet och marmeladen och köpte därför bakelser... Kan säga att det slutade med att vi slängde den semleliknande bakelsen, den såg för äcklig ut, vi köpte den bara för att det såg ut som en semla.

image54


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså smart drag att slänga den, den såg inte god ut direkt +o(

2008-02-28 @ 14:00:08
Postat av: Eva

I like your friends ;) Dom är så scchhöööna.

För att svara på din fråga; Yes, HAN var där ^^

2008-02-29 @ 07:27:32
URL: http://stiiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0