I am leaving you, because I don't love you

Nu sitter jag hemma hos Towe. Jag vaknade för ungefär en kvart sedan och läste en lapp som sa att Towe åkt och tränat men jag var fri att äta frukost i lugn och ro. På lappen fanns även koden till hennes dator. Så nu äter jag frukost i lugn och ro, samt sitter vid hennes dator. Jag sov oförskämt länge idag, kvart i 1. För att ha gått å lagt mid 2 iallafall. Vi tittade på "Tjenare Kungen" igår och sedan slutet på Wallander-filmen. Gilmore Girls blev det också lite av. Towe hade aldrig sett det på riktigt, utan bara några ströavsnitt, så jag blev ju tvungen att viga in henne i familjen Gilmore. Det såg jag som en plikt för mig som en medlem i familjen Gilmore. Nu är vi fler :D

Jag drömde inatt att jag var med room service-teamet och skulle bygga om en fyr, men så hamnade jag helt plötsligt i en skola, och pratade om graviditeter, för det var fullt med gravida tonårstjejer i rummet vi stod i. Amanda och Nyco var där. Amanda berättade lite om alla tjejer och jag konstaterade att jag också ville bli gravid. Nyco hade lite svårt att förstå, men jag lyckades övertala honom att det verkade mysigt.
Sen minns jag inte så mkt mer faktiskt, tror att jag vaknade då.

Maria och jag har konstaterat att Jessica Biel har den perfekta rumpan!
Jag tkte även att Jessica Albas rumpa var perfekt, men Maria tkte den var för liten, jag tycker det passar till hennes kropp.

Senare ikväll kommer det komma ett inlägg om lite söta saker från helgen. Vad jag har gjort..eller nää.. det intresserar ingen ändå. Får se om jag orkar och hinner. Jag har enorma mängder franska verb till imorgon och sedan matteprov på onsdag.

Studiedag btw ;) Nä, nu ska jag sminka mig och sedan bege mig hemåt, mot matten och franskan :(

Kommentarer
Postat av: Johanna

Familjen Gilmore tar gladeligen emot fler medlemmar (som jag för övrigt inte vet om det stavas med e eller ä =P )
;)

2008-02-04 @ 14:44:52
Postat av: nyco

haha vad har jag gjort nudå?
o det e visst interesant att läsa om din helg.
o jag tänkte ringa o väcka dig vid 12 men sen glömde jag bort de -.-

2008-02-04 @ 17:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0