I didn't mean to lose direction, I didn't want that kind of fame

*ATJO* det är ungefär så mina dagar ser ut, nej jesper, jag hostar inte, jag nyser, söndag och måndag var host, nu är det nys. Och hunger. Fast mest sug efter semlorna som står i kylskåpet. Vad vore livet utan mandelmassa? INTE LIKA ROLIGT!
....tre minuter senare, semlan är halväten :)
....fyra minuter senare semlan är borta. *poff* *cry*

Vet inte om jag har berättat om det fantastiska fenomen som uppstår varje morgon, här! i MITT rum!
Jag ska iallafall berätta om det. Min väckarklocka står på 06.03. Klockan 06.03 ringer den som det ska, men på displayen står det nånting om snooz bla bla bla PÅ SPANSKA! Min mobil är inställd på svenska, men varje gång jag ska snooza så står det på spanska! Typ "snooz. no me despiertes nunca mas". Det är skitobehagligt. Jag vaknar och tittar sömndrucket på mobilen och den skriker på spanska! Men men, får se om det blir tyska imorgon, eller varför inte vietnamesiska, helst med tecken. Jag lovar, om jag läser på vietnamesiska imorgon, då tar jag och skriver in mig på ett mentalsjukhus, helt frivilligt.


Kommentarer
Postat av: nyco

haha va det därför du fråga vad det betyde? :P

2008-02-05 @ 22:56:09
Postat av: Sossefine

vad betydde det? :D

2008-02-06 @ 11:22:54
Postat av: nyco

snooz väck mig aldrig mer :P

2008-02-06 @ 12:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0