I'm stuck in the ways of being an ass

Jag har lovat att skriva lite mer om gårdagen, då Jim blev väldigt sur på mig och Towe där ett tag. Vi skulle ta bussen från stallet och Jim säger att den går 48, så vi skulle bli tvugna att springa till stationen. Vi kommer fram och tittar på tavlan, 12 över! HELVETE! Så jag och Towe skapar en omrösning "Vem röstar för att vi ska gå till nästa station, för att inte frysa fast i marken?" Towe och jag vann med 2-1 och vi började gå. Vi hann 20 meter från stationen, då Jim vänder sig om och tittar bakåt och tjuter till. Kommer då inte den förbannade bussjäveln? Joo, och den kör förbi oss. Jim var förbannad väldigt länge och jag och Towe bara asgarvar.. Så nu har jag skrivit om det.

Tänkte skriva om min lilla söta Amanda också. Hon ringer och väcker mig halv 8 igår morse och säger att lidingöbanan har vagnfel och allt är försenat. Mycket snällt av henne att säga till. Jag ringer tillbaka några minuter senare och det första hon säger är "Jag glömde att jag hatade dig, och ringde iallafall. JAG HATAR JU DIG!". Det tyckte jag var lite sött.
Anledningen till att hon hatar/hatade mig var för att jag slängde på luren i hennes öra när hon frågade mig om jag kunde jobba för gården på söndag, på elverket. Jag kunde inte då, för det var meningen att jag skulle rida på Loni, men det har jag ju redan gjort. Så nu skulle jag väl i stort sett kunna jobba. Men nu kommer jag ligga och gråta mig till sömns istället, då jag missar både Justice och Oh No Ono på Debaser i helgen.
HERREGUD! OH NO ONO ÄR MINA POJKAR!

Annars har jag idag hängt med Wicktor hela förmiddagen och lyssnat på musik, varit sociala med lite folk etc. Sedan blev det tema och vi såg på film på både religionen och historian. Jag somnade under båda filmerna, men under den andra (dvs filmen om historian, om första världskriget) satt jag bakom Danne och hade mina fötter på hans stol, Jesper som satt bredvid Danne började när jag sov som bäst att kittla mig på fötterna för att jävlas, och fasen, jag vaknade iallafall.

Kommentarer
Postat av: ...

And i've got alot of nerve that i'm ready to pass i'm on my way!

2008-02-02 @ 17:35:30
Postat av: ell

yes.. precis så är det ^^

2008-02-02 @ 22:12:36
URL: http://ellwandahl.blogg.se
Postat av: nyco

haha latmask :P palla sova överallt XD

2008-02-03 @ 00:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0