In other words hold my hand

Nu har jag börjat nysa igen.. oh no! Allergi mot naturkunskap lutar det mot att det är. Inte roligt, kommer nysa hela provet imorgon. Allergipiller hjälpte en stund, men inte så länge :/ kliet över hela kroppen som min syster också kände försvann iaf.. fasen.. naturkunskap (pollen) suger verkligen.

annars har dagen varit toppen. fikat en hel del. både i och utanför skolan. annars så har jag druckit varm choklad med vispgrädde nu ikväll och nu dricks det chaite för fulla glas.

en sak som är ganska obra är naturkunskap. oj, hade jag redan berättat att jag inte tkr om det? inte min mening.
USCH depressiv kväll. pytt i panna blev det till middag också. helt totalt jätte inte bra!

en annan hemsk sak är att jag fyller år om 18 dagar. det är inte najs nånstans! jag tkr inte om att fylla år.

nicknames is the shit btw :P FROLLE FTW!

Kommentarer
Postat av: nyco

mjo det suger (naturkunskap asså) -.-

2008-02-15 @ 10:42:12
Postat av: Maria

Frolle!!!!!! We loooove:) eyebrows är gulligt det med;)

2008-02-15 @ 21:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0