Like sharks don't sleep, I don't take my eyes off you

Ska ta dag för dag nu.

Fredag:
Åkte hem och gjorde inte mkt. Tror jag, bloggade tydligen, sedan blev det middag?!  och senare på kvällen åkte jag in till stan och fikade på 60's med Towe och Jim, där även Nico, Sebbe, Bea och Ylva var. Folk började droppa av och det var jag och Ylva kvar. Vi drog till medis och grät över att vi inte kunde komma in till Justice spelning på Debaser. Vi gick götgatan ner och sedan upp till slussen där vi tog tunnelbanan hem igen.

Lördag:
Gjorde ingenting på dagen förrän klockan 17 kanske, då jag drog hem till Eva och bakade brunisar :)
Åt upp alla deras rester (tortellini och sedan pasta med fläskfile och mögelostsås). Handlade mat med pappa och åkte hem och lagade, pasta med gorgonzolasås. Pratade med Ylva, försökte hitta en fest, men hon var lite för "rund under fötterna", som min mormor skulle ha sagt, vid 10 så jag bestämde mig för att åka skridskor, drog med Amanda in till zinken där vi skulle träffa Jesper, men han var så långsam så vi parkerade oss utanför hans port och tillslut kom han och vi gick upp och spelade Guitarr Hero III. Sedan blev det 'I Am Ledgend' och sedan sova på hans golv. Amanda och jag trängdes, men det var mysigt.

Söndag:
Vaknade och ville såklart inte gå upp, trots Jespers envetna försök att väcka mig.
Gick tillslut upp och åt frukost, mackor och juice. Sedan blev det sjuka samtal till alla mina vänner och alla som jag känner, för att hitta nån att gå på bio med. Ingen ville gå på förhandsvisningen av "Asterix och Olympiaden" gratis med mig, så jag gick med Jago och Tomas. Trevliga pojkar.
Sedan blev det dusch och middag, sedan tunnelbanan till Towe, där tacos och glass väntade framför "Tjenare Kungen" och Gilmore Girls.

Måndag:
Vaknade kvart i 1 hos Towe och gick upp. Ingen hemma. Åt frukost, satt vid datorn. Åkte därifrån och träffade Wicktor på slussen. Vi åkte hem till mig och pluggade matte. Det gick ju nästan :P KORVSTROGANOFF till middag och sedan franskaplugg. Har även fått ångest över att jag inte gjort något på Hjördis-arbetet, hon kom in och frågade hur det gick, tror hon börjar bli ganska besviken på mig. Har börjat städa mitt rum för att slippa plugga, slitit ut alla lakan och tvättat en massa kläder. Blivit arg på Alex, har aldrig hänt förrut. Mycket speciellt. Fått en invit ner till Lund i april som jag ska acceptera, jag måste ner dit för att överleva livet, få träffa en speciell person. Jag tror jag struntar i att gå på franskan imorgon...

Kommentarer
Postat av: Towe

ouch! Jag hade behövt plugga med er.. Kul med lite uppdate i bloggen

2008-02-04 @ 22:03:38
URL: http://towiss.blogg.se
Postat av: ell

du kan få vara med sen :) vi kan plugga hela dagen imorgon :) den här veckan ska vara lika effektiv som första veckan på terminen.

2008-02-04 @ 22:18:18
URL: http://ellwandahl.blogg.se
Postat av: nyco

haha låter som en något ok helg iaf :P du kunde ju ringtmig för bio >.

2008-02-05 @ 22:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0