Make a scene, but don't lie on the bed

Oj oj oj. länge sedan det uppdaterades här. Och det blir ett kort inlägg på grund av att jag ska upp 7 imorgon.

Söt komplimang (?) jag fick av Towe i onsdags:
"Du är den sötaste jag vet! ...*lite tystare* du är ju verkligen inte klok"

Torsdag:
Fick mersmak av boxning och vill börja nu.
Tjejen i tvåan sa att jag var den starkaste hittils som hon slagits mot..där ser ni, i mina pinniga armar finns det lite kraft. Eller egentligen sa hon "du är ju den starkaste här!"

Fredag:
Fikade, exusion, bla bla bla
Barnvaktade Elvis på kvällen, somnade framför Shrek 3 och såg slutet på den 3ggr.

Lördag:
Jobbade på långängen..
Bus med Jesper på kvällen

Och imorgon blir det jobb igen. så nu ska jag sova. Jag börjar 8, dvs, måste gå hemifrån halv 8, dvs måsta gå upp kvart i 7.

Tråkigt inlägg. Blir roligare när jag återfinner livslusten.

Jesper har för övrigt stulit mitt hjärta, och har inte tagit av sig det sen han fick det igår. Jag försökte stjäla det ikväll, men det gick inte. Men jag har stulit hans tröja nu iallafall *nickar*

Kommentarer
Postat av: niklasbb

haha, 'är du bra på guitar hero då???=)dum fråga eller? hhoho

2008-02-24 @ 00:42:28
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: nyco

haha hoppas dagen blir bra iaf :P

2008-02-24 @ 12:49:54
Postat av: niklasbb

då är du väl okej, dock inte bättre än mig, men de var kanske inget nytt????:D höhö

2008-02-25 @ 23:13:56
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0