The only boy who could ever reach me, was the son of a preacher man

Nu pågår det singstar-tävling i mitt vardagsrum på golvet på en liten tv (den från mitt rum) mellan min moster och min syster. Kan ju passa på at berätta att jag älskar min moster och att hon är här. Hon ska nu bo i mitt rum i några dagar. Ungefär 2-3 stycken och det är väldigt underbart. Oh :)

Imorgon är iallafall dagen med stort D, för min mamma iallafall. Min mamma fyller 50 år och ska ha värsta big bam bom-festen med 95 gäster och ett storband på 18 pers. Hon har slagit på stort min kära mamma. Vi åt middag hos mina grannar idag, som inte bara är mina grannar utan även mina extra morföräldrar eller föräldrar. Relationen till dom är jättebra och jag trivs lika bra hos dom som hemma hos mig själv.  Jag vet inte riktigt vart jag vill komma med det här..men jag kan ju säga att dom är ett otroligt stöd för min mamma just nu, då hon är lite nervös. Anledningen till att vi känner dom är just för att för 10 år sedan fyllde min mamma 40 år och skulle då ha en fest, men hade ångest över vad hon skulle ha på sig. Då fick jag och min syster den brillianta idéen att gå till en av våra grannar som alltid varit så snyggt klädd och fråga om hon hade något att låna ut. Vi gjorde detta helt utan våra föräldrars vetskap, 6 (7) och 9 år gamla, och vår granne, Hjördis smälte direkt och sedan dess har vi varit som en enda stor familj vår familj och Tommy och Hjördis.

Iallafall GRATTIS MAMMA! 50 ÅR!


Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

grattis till henne

2008-02-29 @ 23:52:55
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: Eva

Janis Joplin - Son of a preacher man
Jag loooovar jag har inte fuskat! Den här gången vill jag faktiskt ha en kaka!

2008-03-01 @ 06:34:16
URL: http://stiiina.blogg.se
Postat av: Eva

oh juste
kanske ska läsa inlägget också..
har gjort det nu så jag säger nu GRATTIS YLVA!!

2008-03-01 @ 06:37:24
URL: http://stiiina.blogg.se
Postat av: nyco

fan va nice :P hälsa grattis från mig XD

2008-03-01 @ 23:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0