With the mystery tramp, but now you realize he's not selling any alibis

Såg Alvin och Gänget igår med Maria, på vår romantiska dejt. Sedan en promenad genom kungsträdgården och lite "skridskoåkning" och sedan promenad förbi grand hotel och dramaten och sedan tillbaka till tunnelbanan. Det var fint. Helt värt. Filmen var för övrigt mycket söt.

Idag är mina planer mycket oklara, men det verkar som bio eller film med Jesper på dagen och sedan Maria och/eller Towe på kvällen. Jag har inte riktigt förstått när folk vill göra saker..Så det är bara att ringa, eller smsa, jag kommer svara på sms, även om jag sitter på bion (dålig samhällsmedborgare, jag vet).

Nu sprack tydligen planerna för bion, bara shoppa istället. Jag som ville på bio :/ Segt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbigt :P

2008-02-27 @ 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0