You know I'd give it all to be loved by you again

Semle-krisen har återuppståt, fast ett annat craving denna gång. MIN SNICKERSGLASS ÄR BORTA! Det är ungefär mitt livs största kris just nu, om man bortser från all svält och alla sjukdomar som drabbar folk.

Skrev precis ett lite längre inlägg, som försvann så jag orkar inte skriva mer, nu ska jag försöka följa Despinas plan för oss båda och gå och lägga mig i tid. Först och främst ska texten om tolerans läsas *spy*.
Läsas och markeras. Sedan blir det sängen. Kanske skriver nåt viktigt om nån viktigt senare. Just nu är mitt liv förstört kan jag ju säga iaf, skaffa ALDRIG syskon! Eller ät upp all glass, lämna inte i frysen om ni inte är redo att förlora kraften att fortsätta leva.


Fikade med min äldsta vän (som för övrigt skrivit ett sött inlägg om mig ^^) idag, kännt henne i snart 14 år.  Och det är lika fantastiskt varje gång vi träffas, för ingen av oss kan låta bli att skratta, utan vi sitter och  skrattar åt absolut ingenting. Gamla minnen, åt att bara sitta brevid varandra, vi passar väldigt bra ihop och har det ALDRIG tråkigt. Det är en omöjlighet. Charmig brud (hon ser nästan alltid ut sådär, men ibland ser hon lite normalare ut)


Spelade även tv-spel med Jesper idag. Katamari FTW! Men även Guitarr Hero såklart...

Kommentarer
Postat av: niklasbb

guitarr hero är ju as bra, eller hur`??=)

2008-02-20 @ 23:41:57
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: nyco

haha förstår vad du menar syskon suger -.- men älskar dem endå :P

2008-02-21 @ 14:27:09
Postat av: Linda Ekeman

Hahah . Så sant . men kunde du inte ha valt en lite snyggare bild på mig :P hahhaa..

2008-02-21 @ 20:50:28
URL: http://liindaa.blogg.se
Postat av: Linda Ekeman

men , vart fick du bliden ifrån , OCH när togs den egentligen ??

2008-02-21 @ 20:55:36
URL: http://liindaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0