you should wreck his life the way that he wrecked yours, you want no part of his life anymore

Oj oj oj. Det som händer får inte hända. Jag vill inte det, det är verkligen inte rätt.
Kan hon inte komma tillbaka, jag bli lite ledsen och han bli lycklig? Nää för det är mitt liv, så hon stannar, han blir förstörd och jag sitter och kommer bli den som får ersätta henne. Jag lovar att han kommer börja kämpa nu, och det orkar jag inte! Allt har varit så fel sen.. jaa. då. Han kommer garanterat börja ännu mer, vilket kommer leda till att jag bli oerhört förvirrad och allt blir jobbigt, och så fort jag på något sätt börjar känna något igen, så kommer han ha tappat intresset, hittat nåt annat att spendera sin tid på. Har det hänt förr? Jag vet att det kommer sluta med att jag blir sårad igen, men inte på det sättet jag borde, utan på det sättet det brukar bli. Den grabben är bara till för att såra mig, det har blivit så. Inte såra mig på ett elakt sätt, utan snarare omedvetet såra mej. Men det har blivit ömsesidigt, vi går om varandra.

He he he. Fånigt? Dumt? Onödigt? Ja. Ja. Ja.
Men Towe ville ha ett inlägg, så här får hon ett. Jag tror att dom närmaste kan tolka det här, sätta ut de rätta namnen. Jaja, det visar sig om någon förstår ^^ Jag vet inte ens om jag förstår det här inlägget själv. Men klurigt var det :D

Kommentarer
Postat av: Towe

Nog förstår man alltid, jag hatar när det blir sådär. Jag vet hur det känns när man går om varandra. Har hon bestämt sig helt för att stanna?

2008-02-07 @ 11:10:14
URL: http://towiss.blogg.se
Postat av: nyco

asså seroöst :/ jobbigt men kom ihåg att du alltid har mig att prata me när det blir tufft :) det kommer lösa sig på nåt sätt

2008-02-07 @ 12:21:01
Postat av: Johanna

=F (Avhuggen smiley, bara för att) Så sant att allt skulle vara mycket lättare om vissa personer inte fanns...

2008-02-07 @ 23:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0