How much do I really have to pay?

Ännu en dag i kökskaosets anda. När som helst kommer män från Solna och ska fixa mina rör, fram tills dess är jag ännu en gång handlingsförlamad, jag kan inte diska och inte laga mat. Så jag får bara hoppas att dom kommer snart.

Igår kväll blev det europa-monopol med "grabbarna", kom inte helt sist men näst sist. Jag insåg under detta spel att jag är extremt lättmanipulerad. Hörde röster från höger och vänster som säger vad jag ska göra, och jag panikerar och gör inget av det, men som sagt, jag är glad över att jag inte kom helt sist iallafall. Det var trevligt att träffa dom för omväxlingens skull.


Kommentarer
Postat av: MiNi

Hahah, jag fattade inget först men sen läste jag dina tidigare inlägg.. Jag tycker faktiskt lite synd om dig. Men sen vet jag också att du har kompisar så säkerligen kan mata dig ;)

2008-07-22 @ 13:27:48
URL: http://stiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0