Gone baby gone

Mm, idag har jag köpt galna glittriga strumpbyxor och söta skor. Någon som är förvånad över att jag köpt ännu ett par skor som kommer stå, för att jag bara använder mina vans? Hmm... är uppe i alldeles för många skor nu. Sedan blev det lite te och prat hos Amanda, fick även se när hon gjorde nåt läskigt med sin ställning som hon opererat och bla bla bla. Min älskade vän mår iallafall bra nu, jag har haft det lite jobbigt samtidigt för att hon inte kunnat prata och därmed inte...äsch det är inget intressant för nån annan än mig ändå.

Sedan blev det guitarr hero och bus hemma hos Jesper, tills jag fick mitt bisarra pizzabehov. Så vi sprang omkring 12 på natten och letade efter en nattöppen pizzeria på söder. Finns tydligen inte. Så det blev mcdonalds och min första cheeseburgare på säkert 1,5 vecka. Sedan hemfärd.

Dagens sötaste kommentar som Jesper fick av en man vid medis: "Va snygg tjej du har!" och pekar på mig :D Då blev jag glad. Annars var det fint med killen som frågade mig och Jesper om vi hade cannabis :P

Kommentarer
Postat av: Jeppe

han frågade faktist om VI hade cannabis :D

2008-03-29 @ 16:32:04
Postat av: Jeppppppe

hahaha jag blev så jävla förvånad att snubben sa " vilken snygg tjej du har!" när jag inte ens gick nära dig hahaha, båda gick liksom runt honom på varsinn sida haha

2008-03-29 @ 16:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0