I get a good seat , with a window, my feet

Idag kom Metro fram till mig och Jesper när vi stod och pratade på Gullmarsplans tunnelbanestation och frågade oss vilken tunnelbanestation som var våran favorit. Djup som jag är svarade jag "Gamla stan, för det är den enda stationen på min skolväg där jag kan se vädret, där jag ser ut". Jesper var mindre fånig och svarade "Gullmarsplan, för det är alltid mycket lic och rörelse och folk som springer fram och tillbaka".  Jag kan inte riktigt svara på vems svar som var bäst, mitt var djupt och fånigt och hans var tråkigt :P Förlåt Jesper.
Sedan blev det foto på mig och sedan på Jesper. Blir spännande att se när det kommer ut i morgontidningen senare.

image70

Kommentarer
Postat av: Sammy

Haha fan vad skön du är ellen:D

2008-03-18 @ 16:04:11
URL: http://sammysalina.blogg.se
Postat av: nyco

jag ska läsa den XD

2008-03-18 @ 22:16:56
Postat av: nyco

hitta inte dig =(

2008-03-19 @ 21:57:03
Postat av: esper

(-_-)

2008-03-20 @ 13:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0