I know you wanted to grow as a person inside, but all of your dreams collide.

Ja, Liberia är faktiskt intressant. Något som är ännu mer intressant är att det numera är ett hål undertill på min ena sko. Det läcker in vatten! Spännande eller hur!

Idag har jag annars chillat i skolan och labbat. Det var varit en oerhört givande dag. Usch, tänk så mycket jag kunde ha gjort, på all den tid jag haft. Så har jag lallat runt istället. Lurat Danne och Prillan lite, som båda fick panik, jag och Jesper drev med dom över msn, dom trodde inte att Jesper var med mig, så dom låtsades vara Jesper och "han" och jag pratade om Hur mysigt vi hade det förra helgen när vi....och vad vi ska göra i helgen. Mycket underhållande när vi sedan gick ner till cafeterian tillsammans och dom fattade att dom blivit lurade, och dom bad så mycket om ursäkt. Riktigt underhållande.
Sedan blev det labb med Rikard, om surt vatten typ..Kul...

Nu ska jag iväg och jobba på skärsätragården..Lidingö Rock. Välkomna, välkomna!

Kommentarer
Postat av: nyco

hahaha du gillar att retas me folk elr? :P

2008-03-07 @ 23:48:38
Postat av: Linda Ekeman

jag
ville också¨gå på Lidingö rock , men jag visste inte om att det var :(

2008-03-09 @ 18:37:34
URL: http://liindaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0