I'm down shouting names at the flickerless screen, going fucking insane

Ja. Igår var det party. Mycket folk, mycket god mat, mycket god dricka, mycket bra underhållning. Min mammas fest blev lyckad med andra ord. Det var bara jag, Simon och Tomas som var minderåriga, vilket var lite underhållande måste jag säga. Vet inte varför, men jag är lättroad, så var nöjda med det svaret.
Kommer lägga upp lite bilder senare, orkar inte just nu.
Kommer även skriva om bilderna då, så slipper jag skriva mer nu. Är alldeles för seg för det. Trött som en laktosintolerant gnu är jag. Nu ska jag bara försöka få tag på Jesper, och sedan antagligen bege mig till det vackra söder för att plugga. Kul? Hmm.

Kommentarer
Postat av: Towe

SNYGG design!! =D

2008-03-03 @ 12:44:51
URL: http://towiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0