We will have a boy called Tom and a girl called Susan, born in Japan

Idag har jag spelat snörugby, eller rugby i snö iallafall. Det var galet roligt måste jag säga, och jag har ont överallt, men jag som älskar att klaga har väl inget att klaga på, för nu får jag klaga hos mami (nån som fattade det?). Kan säga att så fort mina knän eller händer är under hjärthöjd så trycker det som fan och blåmärken börjar bildas, men men, sitter man med benen upplagda högt så är det överkomligt. Stå upp går däremot inte ^^
Men det var väldigt kul iaf, det nekar jag inte ^^ Och garanterat värt det :P
Kom på när jag kom hem sen att jag inte ätit något sen middagen dagen innan, alltså sedan klockan 19 igår. Så det blev våfflor när jag kom hem vid 19, så ingen mat på ett dygn. Men det överlever man tydligen ^^ Även när man rör på sig mer än vanligt.  

Orkar inte skriva mer nu faktiskt, för trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0