Home of the Goree Islands - I'm from Senegal, West-side, Africa, Africa

Senegalnörd som jag är kunde jag ju inte motstå att köpa en Senegal t-shirt från Benetton när jag såg att dom sålde dessa för att uppmuntra microlånen som hjälper unga företagare att ta ett lån på kanske 50$ för att kunna skapa sig en grund att stå på. Det är ett otroligt bra initiativ, och eftersom jag älskar Senegal, så kunde jag ju inte låta bli.
För 149:- blev denna vackra t-shirt min. Dom hade inte Dakar eller Touba kvar, så Sédhiou fick duga, och den är otroligt fin den också! Ja, jag är lite nördigare än alla andra.

Benetton
Birima





Kommentarer
Postat av: Towe

oj oj oj vilken aktiv blogg

2008-05-15 @ 21:51:45
URL: http://towiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0