I'll come running with a heart on fire

Jobbat hela helgen och nu fått ett icke godkänt (eller icke vg) på idrottsprovet. Känns mindre vackert.

Åh 2 fina saker idag.
1: En kvinna sa "Och en latte till maten, vännen" Jag blev alldeles varm om hjärtat, jag lovar, jag kommer bli en sån där tant som kalla alla för raring och älskling! Helt fantastiskt!

2: Jag räddade en flicka som föll med huvudet före ner för trappan på jobbet idag, 2-3 år gammal och snabb som jag är springer jag fram till trappan och lyfter upp henne. Hon överlevde utan några större men för livet. Hon var underbart söt :) Hon faller, jag springer och plockar upp, och ni vet, ingen händerna före-krasch utan det var en "dunk-dunk-dunk" med hakan ner i trappan, då var jag snabbt där och plocka upp na' och kramade. Hon var otroligt söt!

Kommentarer
Postat av: nyco

yäy hero of the day :P

2008-05-26 @ 08:52:20
Postat av: Maria

Jag vill också bli räddad av dig:)

2008-05-26 @ 13:12:13
URL: http://mariaklein91.blogg.se/
Postat av: Sammy

Haha va söt du är:D

2008-05-27 @ 21:01:23
URL: http://sammysalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0