Oh, so hold on to the ones who really care

Matteprovet är vad mitt liv har kretsat kring idag, två och en halv timme som tog all min kraft i stort sett. Men jag har varit glad ändå. Fick thainudlar till middag hos Jesper, byggde även på Prillan och Jeppes (mina konkurrenters) uppdrag. Blir nog fint. Precis ätit en skål med kalaspuffar och planerat inför imorgon kväll/natt. Blir nog bra det också.

Dagens finaste allergiattack. Lägger huvudet på Jespers axel och kan konstatera "Jesper, du har umgåtts med en katt nyligen va?" svaret blev "ermn.. ja?!". Ena ögat svullnade upp lite och blev rött, och det kliade, men Cetrizin och Lumodal gjorde susen och jag kunde snart se igen.

Nu är det 11 dagar innan jag åker ner till Målilla, Hultsfred och Kalmar. Topp! Blir nog kalasbra.
Nu ska jag nog leta tandkräm och sedan sova gott och inte skrämmas av min(a) svenskaredovisning(ar) (x2) imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0