There's space for us to shake, and hey, I like this tune

Min dag började i stort sett klockan 6 då min syster ringer från köpenhamn till vår hemtelefon och säger att hennes mobil är stulen så jag får ringa till tele2/comviq och spärra hennes abonnemang. Trevlig överraskning, bra början på dagen.
Sedan vaknar jag vid halv 1 och läser "Frukost på Tiffany's" till halv 2. Sedan dess har jag städat lite, bakat bullar, läst lite mer och upptäckt att vårt internet är/var dött (jag nallar just nu på grannens trådlösa). Blev det middag med mormor och morfar, dvs vara ännu duktigare och le och vara fin. Till råga på allt springer jag omkring i kjol. Satan i gatan va fånigt duktig jag känner mig, och jag gillar inte känslan. Vem försöker jag lura? Jag är ingen duktig människa.


Kommentarer
Postat av: Jasper

Jag nallar alltid på grannens internet :)

2008-05-19 @ 18:56:40
Postat av: ell

problemet är att det inte är särskilt snabbt...och det är inte alltid jag kommer in på det. måste typ sitta i soffan för att få kontakt me de...

2008-05-19 @ 19:39:19
URL: http://ellwandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0