Look outside at the raincoats coming, say oh!

Dagen har börjat med att jag har gjort klart och skickat in mitt naturkunskapsarbete (redan innan frukosten). Nu ska jag bara fortsätta dagen i samma härliga anda, plugga arslet av mig. På agendan står svenskauppsats, historiaplugg inför provet på måndag och matteräknande, då jag ligger ca 2 veckor efter min planering i det ämnet. Vi får se hur det går. Min mormor ringde också och ville gå på bio ikväll, får se hur det går, med tanke på att den filmen hon vill se verkar slutsåld. Får prata med min mor om det.
Annars så är det ju kanelbullens dag, icke att förglömma! Jag har försökt få min far att baka bullar åt mig, men han verkade inte så pepp på det, konstigt nog...

Igår var det en trevlig middag hos Jim, klackarna tog konstigt nog inte livet av mig, jag överlevde ganska fint på vägen hem, hade den skrämmande känslan när jag tog av dom däremot, den där känslan av att sjunka igenom golvet.
Det blev tacos till middag med trevligt sällskap, sedan idol och fredag hela veckan. Blev en mysig middag med snack och skratt...som vanligt med mina älskade flickor. Ser fram emot nästa fredag!




Vampire Weekend - A-Punk

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vampire weekend är bäst! Du borde ta till dej tant ylvas tips på en gång istället:p Och ge mej en kaka eftersom jag vet vilken låt det är:D en tråkig nyhet är dock att alla deras spelnigar i London är slutsålda, det svider ju lagom i hjärtat:( usch!

2008-10-04 @ 15:27:49
Postat av: ell

haha ja, jag borde ^^

2008-10-04 @ 15:34:51
URL: http://ellwandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0