Me, I’m like Can’t get you out of my head Annoying at times, but I make you want to dance

Idag har jag simmat. För det är sånt jag gör med Towe på måndagar och ibland på torsdagar, beroende på hur mycket tid vi har. Vi har även ett kompishjärta tillsammans, som vi delar på. Det kan du se på några inlägg ner om du nu är så intresserad. Jag har även ätit en cheeseburgare idag. Och redovisat mitt PM för Busken.

Nu dricker jag te och pratar med lite folk.

Muni avbokade igen, men vi får ta det nästa vecka, då han säger sig ha mer tid. Vi får se hur det går.. han är minsann en liten tråkmåns.

På onsdag blir det antagligen Condemed och Sushi med Jesper. Det blir mysigt.

ÅH! Idag tappade jag bort min Aaron, det var hemska 30 minuter av panik. Jag upptäcker att den är borta och springer sedan över hela skolan för att hitta den. Tillslut hittar jag den i lärarrummet, där en tjej hade lämnat in den. Det var illa, det var verkligen som för en mamma som tappat bort sin unge på IKEA. Det var ILLA!

Sen så är jag arg på Mosebacke...Dom släpper inte in mig och Towe på Tingseks spelning den 29 oktober, ens med föräldrar. Någon smart människa som har en bra idé för hur vi ska ta oss in?


Hello Saferide - I Wonder Who Is Like This One

Kommentarer
Postat av: Samuel

6 kommentarer, ett för varje stycke.



1: McDonalds är gott, riktigt gott, bör besökas oftare!



2: Te är också gott, fast mer gott när man har någon äcklig halssjukdom



3: Kasta inte sten i glashus



4: Varför göra saker för att skrämma sig själv, förstår inte det, ännu mindre människor som betalar 95 kr på bio för att bli vettskrämda, nej tack. Det är det man har vänner för.



5: Jag antar att det är din ipod du pratar om, jag skulle bli lika rädd om jag insåg att ja tappat bort min ipod som min plånbok, det är verkligen någonting personligt.



6: Inte så mycket att säga, väx upp helt enkelt.

2008-10-13 @ 21:30:31
URL: http://https://samielblogg.wordpress.com/
Postat av: Martin

Vet inte hur det funkar i Ståkholm men här nere så vet jag att en polare gått in på ett ställe under eftermiddagen sen har det varit spelning där på kvällen, på så sätt undvek hon ålderskontrollen.

2008-10-14 @ 08:34:45
Postat av: Ida

Älskar nya skivan! Helt fantastisk.

2008-12-04 @ 20:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0