Pray that what you lack does not distract.

Oh herregud. Förvirrad flicka är det som nu sitter framför datorn, tur att jag gjorde testet tidigare idag och inte nu, för jag hade inte klarat en enda fråga! Jag är däremot väldigt fnissig, och har varit hela dagen, väldigt busig dag. Häftat saker har jag gjort, Niklas och Johan (Towe också för den delen) måste ha trott att jag var/är en idiot, vilket jag också är :)

Jag är lite fascinerad över mitt matintag idag;
Frukost: Te, earl grey med mjölk
Lunch: McDonalds; Lilla menyn med juice och extra cheeseburgare
Middag: Äppelpaj med vaniljsås på gården, två ugnsbakade ostmackor

Att jag är så pigg som jag är, det är ett under ;)

Joanna Newsom - The Book of Right-On

Kommentarer
Postat av: JP

I can has cheezeburgers :)

2008-10-09 @ 18:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0