And I know that it's a wonderful world, but I can't feel it right now

Eva: MEN VAFAN! Man måste ju boka dig i veckor i förväg, för du är ju alltid upptagen! Du ska träffa henne, honom, dom det. BLA BLA BLA! Alltid är det något du ska göra, spelningar eller nåt annat fånigt!.. Nu när Ylva är i London och Amanda är på nån jävla surströmmingsmiddag, så vill jag äta! Jag tänkte inte ringa dig för du är alltid upptagen! JAG VILL JU BARA HA MAT!
Ellen: MEN VAFAN! Man måste ju ha mat med sig för att få träffa dig! DU RINGER JU BARA MIG NÄR DU VILL ÄTA!
Eva: ...sant.. förlåt...

Med lite modifiering, men ungefär såg vårat telefonsamtal ut.

James Morrison - Wonderful World

Kommentarer
Postat av: Towe

hahahahaha usch vad tragiskt allting lät :P

2008-09-06 @ 20:25:23
URL: http://towiss.blogg.se/
Postat av: Micke

Hahaha den där låten har du fått av mig :P

2008-09-14 @ 00:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0