Besame Mucho vill jag inte vara utan

Mkt mkt fin ny (gammal, men ny för mig) musik från Tingsek har jag funnit på älskade jutub...

Inte bara en hotellrumsversion av Let It Shine hittades, utan även This Day Has Magic Though, men den gick inte att lägga in i inlägget, så den får ni glatt klicka upp via länken som ligger på låttiteln. Sedan har vi ju sköna Strö Lite Socker På Mig som är ett liveframträdande från Mosebacke tillsammans med Timbuktu och Damn! Kan det gå illa? Nä juste..



Tingsek  - Let It Shine (Hotellrum i Oslo)


Timbuktu & Damn! featuring Tingsek - Strö Lite Socker På Mig


Timbuktu & Damn! featuring Tingsek - Strö Lite Socker På Mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0