It's raining outside today, it's getting dark by the noon

Dagen har varit fin. Efter skolan blev det promenad med Clud och jag fick veta att det bästa med mig är att jag att jag alltid ser framåt och att min syn till alkohol och livet är positiv och bra. Jag fick även veta att min aura är orange. Vad mer kan man säga? Fin promenad.

Sedan vann jag över Erik i 'Vem blir prinsessa?', vilket var en mycket fin känsla. Bodil och Karin var med också, men dom var knappt med i spelet, dom var helt enkelt inte lika bra som jag och Erik. Jag vann över Erik för att han tog den svarta ringen från mig. Jag hade redan alla andra smycken, men på det hade jag den svarta, så när Erik tog den från mig, var lyckan gjord!


Ane Brun ft. Tingsek - Easier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0