Jag borde sagt igår, vad jag kom på härom dan

Franska verb är kanske inte riktigt min grej?! Eller? Nej, jag har läst franska i 5 år och jag kan inte böja ett enkelt er-verb (regelbundna verb), vad säger man då liksom? Tjingeling i lådan liksom, det fungerar ju inte!

Jag har nu suttit en stund i klassrum 709 och lyssnat på Pia och Tysken som diskuterat allt ifrån farliga plaster till Anna Lindh och avgaser. Tysken har många konstigt åsikter måste jag säga, men som sagt, alla kan ju inte ha samma smak och åsikt som jag. Då vore ju världen fantastisk, fred och grejer, men det är det ju inte, för jag har ju så jeeevla bra åsikter.

Emil har fått brev från lumpen idag. Han kom in. Undra när jag får mitt?!

 



Lars Winnerbäck - Kom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0