My style is the bom-diddi-bom di-dang di-dang diggi-diggi

Jag och Johanna var isolerade i ett litet rum i ca 1,5-2h och när vi beger oss därifrån insåg vi att världen hade fortsatt utan oss. Det var en speciell känsla att komma ut från ett vitt rum och ut i en skola med 500 andra elever som cirkulerade och skrattade. Vi var både helt förbryllade och förstod inte riktigt vad som hade hänt.

Jag har iallafall varit flitig i min isolation; gjort klart ett arbetsblad om molekyler, joner och kemiska föreningar. Som sam-elev anser jag att det är extremt duktigt av mig. Jag har även gjort klart 2 forskningsarbeten till, så nu är 3 av 5 klara. Good Girl! Försöker komma på om det är något mer jag har gjort, men jag kommer inte på något. Nu känner jag mig som en dålig människa. Så nu ska jag fortsätta med något...får se vad det blir...



Robyn - Cobrastyle

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA! OMG! Och den bilden också.. Jag kanske skulle behöva spendera ännu mer tid isolerad i ett vitt rum...

2008-09-09 @ 18:18:48
URL: http://johannac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0