They'll name a city after us

Helgens äventyr är nu över. Jag är hysteriskt trött och borde verkligen inte bege mig till Elverket alls idag, för jag har en film jag måste se också; Apollo 13.

Fredagen spenderades först med middag med Karin, Erik och pappa. Musslor kokta i vitt vin och lök. Sedan begav jag mig till Mälarhöjden för en fest hos Tillis. På vägen dit mötte jag Prillan och Danne som också skulle dig, det var en positiv överraskning.

Sedan blev det bus (mer info kanske kommer senare, beror på om jag får tag på bilderna) med Nils och sedan övernattning där. Och idag följde jag med honom och köpte skor, efter att ha sett på delar av Arlanda - Täby matchen i Amerikansk Fotboll på zinken.

Nu ska jag SOVA!





Regina Spektor - Us

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0