When you think about it from time to time

Eva berättade en fin historia på väg till pizzerian idag. Hon berättade om när hon ringt Amanda tidigare ikväll, och det löd ungefär såhär:
Amanda: Hallå?!
Eva
: Jag är en hemsk människa!
Amanda: Eva, jag sitter på en middag?! Jag kan inte prata nu...
Eva: .......Precis, JAG ÄR EN HEMSK MÄNNISKA! Jag vet ju att du är på middag, men jag stör ändå! För att säga att jag är en hemsk människa! Som får Ellen att vara med mig istället för Towe! Jag är en hemsk människa!

Ännu en gång är det inte exakt citerat, men på't ungefär...

Tingsek - I Love You (Part 1)

Kommentarer
Postat av: Towe

Jag vet inte om du fick det jag skrev på msn igår, men hursomhelst, jag orkar inte kommentera samma sak här.

2008-09-07 @ 07:17:21
URL: http://towiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0