Vill bara ha dig, till att vilja ha mig

Min morgon var ett helvete:
x Jag försover mig
x Hinner duscha, klä på mig, packa väskan etc, men inte äta frukost
x Smsar folk om att dom ska ta med en macka till mig, Jim har redan åkt hemifrån, Towe också, tillslut kommer det ett svar "Rågbröd med skinka?" från Johanna, som får sin mamma att göra en macka till mig
x Jag kommer till Baggeby, där Lidingöbanan fått för sig att sluta gå pga signalfel och därför sätts det in ersättningsbussar därifrån
x Ersättningsbussen är 20min försenad
x Det är kö på lidingöbron, vilket gör att jag kommer ännu mer försent till tunnelbanan
x Tunnelbanan går och när jag anländer till Gamla Stan ser jag att det gått en timme sen jag åkte hemifrån, resan som i normala fall tar va 20min
x Jag kommer på tunnelbanan mot Skarpnäck och tar mig tillslut till skolan
x Rusar till lektionen och ser att istället för min vanliga filosofilärare står där min förra svenskalärare som ser ett mycket förvirrat jag och säger tydligen ut i klassen "Det står en bortkommen tjej därute?! Ska hon hit tror ni?", innan han öppnar dörren för mig

Morgonen fortsätter i ungefär samma anda och eftermiddagen likadant. Jag somnar i Jims knä på håltimmen och vaknar av att jag själv saknar luft och gör ett snark-ljud, jag skrämde livet ur mig själv, och inser att jag har sovit och tappat bort mig totalt i boken som jag läste. Men annars så har det varit en vacker dag.



Kristian Anttila - Vill Ha Dig

Kommentarer
Postat av: Samuel

Just one of thoose days, hoppas Kristian fick dig på bättre humör den stollen :). Lyssnat på honom hela halva dan

2008-09-11 @ 00:06:01
URL: http://samielblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0