Come away with me

Låten Come Away With Me, från albumet med samma namn, av Norah Jones. Jag shufflade mitt itunes-bibliotek nu nyss och den låten kom upp. Jag får rysningar längs hela ryggraden och kom fram till när det var jag blev en sån sucker för Norah Jones och regniga söndagar. Året var 2003, jag fick ett samlingsalbum av min syster i julklapp. Absolut Music 42. På det albumet fanns denna låten med. Jag tror jag har lyssnat på den här låten ungefär ett par 200 gånger och kan den utan och innan. Varje gång det rensas i mitt itunesbibliotek, sparas den speciellt. Den går ju inte att slänga.


Kommentarer
Postat av: Ida

Helt klart en av hennes bästa, kanske till och med DEN bästa. Underbar låt!

2009-04-16 @ 19:05:37
Postat av: Martin

Oja, den skivan och speciellt den låten har gått på repeat väldigt många gånger i sina dagar :)

2009-04-21 @ 01:14:45
Postat av: Martin

Förresten så har jag nog aldrig sett musikvideon.

2009-04-21 @ 01:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0