...And I'll be keeping you up tonight.

Nu är det strax dags att sminka över tröttheten och dra på de alldeles för höga klackarna, som man egentligen inte kan röra sig i, för att bege sig till andra sidan stan på middag. Frågan är vad man ska dra på sig?! Klänning, kjol, jeans?
Jag skulle ha stulit D's stora hood och myst omkring i den istället, hade nog uppskattats av herrskapet... Det hade nog varit det enklaste alternativet, men men, nu är det försent.

Nu ska jag bråka lite mer med locktången innan jag tvättar håret igen och satsar på självfall :)



Flicka slängde upp håret med en ros istället, curlz blev några få också...Aj aj...Pre-make-up

Kommentarer
Postat av: J

whyyy sooo sadfaaace? =D

2009-02-08 @ 12:35:46
Postat av: ell

No sadface :D Always sunshine! Men....inte när man ska posa utan smink :) Då lämnar jag gärna ansiktet i en mycket lång, utdragen ful min :)

2009-02-08 @ 15:19:49
URL: http://ellwandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0