Från hemlös till gemenskap

Mina skor har fått ett hem. Omatchande skohyllor. Det var först meningen att båda hyllorna skulle vara i trä, men det fanns inga i trä på IKEA, så vi köpte två i metall, men sen så fick det inte plats två i metall samtidigt. Då tog vi trähyllan från hallen och ställde dit en i metall, så nu har jag två olika. Men det är nog så det ska vara. Lite udda och omaka. Nu får däremot alla mina skor plats på ett och samma ställe.
Det känns bra.

Mitt hem är där mina skor står på rad. Det är nog vad titeln på detta inlägg borde ha varit.
Men, nu är det inte det.




Har jag berättat att jag inte har någon kamera för stunden?
Blixten på min kamera har gått sönder, så den går bara att fota med i dagsljus, så här är en bild utan blixt.
In i min garderob.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0