Hennes gröna ögon gör mig matt, hon säger: "ta aldrig nånting för givet"

Dagen har gått i sann Winnerbäck-anda. Jag har fikat med min älskling och mitt alldeles egna Winnerbäck-fan; Towe. Vi diskuterade såklart citaten ovan och var lätt lyriska.

På geografilektionen nämdes Linköping och frågan "Vad finns i Linköping?" ställdes, varpå Towe och jag direkt utbrister "WINNERBÄCK!". Klass och lärare tittade frågandes på oss och vi förklarar "Han kommer därifrån...".

Nu sitter jag bänkad (på en kudde på mitt golv) och tittar på Skavlan på SVT1. Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser det rödlätta rufset och den yviga mustaschen. Lars Winnerbäck på Skavlan, han är sådär charmigt nervös och nogrann med sina ord som vanligt och fnissar sådär fint som bara han kan.



Kommentarer
Postat av: Ida

Hultsfred baby!

2009-02-07 @ 19:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0