Holga, Smena och Lomo

They are all mine!

Nu har min Holga 135 PC kommit, har än så länge tagit 3 bilder med henne och fler ska det bli, men det är så svårt när det blir mörkt ute, det är en sommarkamera, då den kräver 1sek slutartid i starkt solsken, dvs man kan låta den stå i timtal nattetid. Och nu är det för mörkt för att jag ska orka leka med den. Imorgon däremot, imorgon på morgnen blir det nog en promenad nere i skogsområdet för att fota lite.


I sommar ska jag leka med alla mina kameror (och förhoppningsvis är även en Canon EOS 400D i mina ägor då också). Det ska bli najs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är vacker :) Hoppas att ni får det fint ihop

2009-02-04 @ 20:26:22
Postat av: Towe

Postat av mig ju dumma blogg :P

2009-02-04 @ 20:27:14
URL: http://towiss.blogg.se/
Postat av: e

ett förslag är att använda den underbara ovan i paris? och föresten ellen, du gör mig glad!

2009-02-04 @ 22:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0