IKEA

Jag är en såndär hemsk människa. Jag har en tendens att göra sönder mina IKEA-möbler redan innan jag fått ihop dom, bara för att instruktionerna inte alltid följer mitt tankesätt. Nu har jag däremot fått ihop en möbel till garderoben, och tror att jag borde sova lite innan jag ger mig på kökets nya saker. Sedan ska jag bygga IKEA-möbler och möblera om hela kvällen. Blir ingen fest ikväll för min del, jag är helt slut och mår illa.

Trots att jag sov mer än jag brukar när jag sover hos D, så sov jag inte mycket, framförallt inte särskillt bra (alla som någonsin sovit 2 pers i en 90-säng vet vad jag pratar om), vilket resulterar i att jag somnar i bilen på väg hem från IKEA. BADANG! Så sover jag som ett barn där bak i baksätet. Mycket behagligt måste jag säga.

(Kommer kanske bilder senare om jag lyckas fixa någon...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0