Kaffe & Drömmar

Amanda bjöd mig på lunch idag.

Vi satte oss på ett litet café som hon testat förut, placerat precis vid Zinkensdamms tunnelbanestation, Ringvägen 8. Stället heter Kaffe & Drömmar, och drivs av två kvinnor, vänner (och jag tror och hoppas på älskare). Det är ett litet fruktansvärt vackert café med underbar mat.
Amanda beställde en tonfisksallad (75:-) och jag en mozarellagratinerad tomatsoppa (45:-). Till det drack vi morotsjuice, färskpressad direkt framför ögonen på en. Aldrig druckit så god morotsjuice förut.  Det var fantastiskt gott alltihop, och otroligt prisvärt. Jag kommer garanterat gå dit igen!


Bild hämtad från deras hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0