Val inför ÅK3

Nu händer det grejer sörni! Nu är det dags att välja kurser inför ÅK 3 på gymnasiet. Obligatoriska för min gymnasieinriktning, som är Samhällsprogrammet med Samhällsintrikning,  är Samhälle C, Religion B, Svenska C och sedan är det upp till mig vad jag vill läsa. Dom här alternativen har jag, dom fetmarkerade är dom kurserna jag är sugna på...

Biologi A
Affärskommunikation engelska
Engelska C
Filmkunskap
Filosofi B
Fotografisk bild A
Geografi B
Grafisk illustration
Grafisk kommunikation A
Grafisk kommunikation B
Idrott och Hälsa B
Information och layout A
Internationell ekonomi
Kultur och idéhistoria
Körsång A
Körsång B
Litterär gestaltning
Matematik C
Matematik D
Moderna språk, Ty,Fr, Sp (får se hur Franska 4 går först, men gärna Spanska 1)
Persondatorer
Programmering A
Programmering B
Programmering C
Psykologi B
Rättskunskap
Rörlig bild A

Kan bli spännande och se vilket helvete 3:an blir för min del. Men men, det visar sig. Sen ska man ju göra det jävla projektarbetet också...

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag skulle nog valt bort Filmkunskap och Grafisk illustration och istället valt:

Affärskommunikation engelska och Information och Layout A :)

2009-02-05 @ 09:49:19
URL: http://blogg.xkm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0