All Bran

Nu ska jag blogga om flingor. För det är ungefär så intressant som mitt liv är för tillfället.

Jag ber min mor och bror utföra ett enkelt uppdrag; köpa chokladflingor. Ni ser flingorna framför er kan jag tänka mig; krispiga, fluffiga, fulla med socker och transfetter, och så fruktansvärt goda tillsammans med iskall blå mjölk.
...Och hem kommer dom med ett paket som innehåller fibrer och fullkorn och sånt, vad är det för trams? Och sen att flingorna innehåller MÖRK choklad? Det finns ju dieter som tillåter mörk choklad! Då är det fane mig inget för mig, här äts det inte nyttigt! Här äts det gott! Det är ungefär som att få havrefras när man ber om Kalaspuffar. Men nu får jag äta upp dom här flingorna och sedan påbörja ett paket RIKTIGA flingor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är felet på dig kvinna? mörk choklad är det enda som behövs för att livet ska vara perfekt! nästan åtminstone...

2009-01-08 @ 17:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0