En helg på ön

Helgen har (förutom fredag kväll) spenderats på ön, med mina gamla vänner i mina gamla hoods. Jag har sprungit omkring i stort sett osminkad med mysiga klänningar och kjolar för att hänga med Eva och Amanda (även Ulrika och Kaj dock). Spelade kort hela lördagkvällen med de fyra, för att sedan snacka killar med Amanda och Eva till 3. Åt extrema mängder och än idag (hela flera timmar senare) äter jag konstant. Inge bra va ;)

Idag blev det promenad med Amanda till mitt jobb för att äta lunch där. Väl där överraskade vi Jonathan som blev väldigt glad över att se oss, vilket resulterade i många och långa kramar. Jag åt en chilimarinerad lax med pasta pesto till lunch och avslutade med morotskakstopping samt hallonpaj. Jag tycker nog om mitt jobb trots allt.

Sedan drog jag, håll i er nu, och tränade! Sprang på löpband i 30 min bara för att jag kände för det. HAH!


Kommentarer
Postat av: J

Vänta lite nu, du tränade MED vilja? :O

2009-01-25 @ 21:19:44
Postat av: J

Good girl

2009-01-25 @ 22:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0