Gott nytt år.

Mitt år inleddes med att vakna i Farsta på en soffa, INNAN Towe, det har nog aldrig hänt förut. Jag vaknade med ett leende på läpparna och log resten av dagen. Jag tog mig hem och låten Sex On Fire gjorde mig lycklig den vägen.

Väl hemma duschade jag för att sedan åka för att frysa 1h i stockholmsförorten Täby. Tillslut vaknade Muni och kom ut till busstationen, 7 minuter innan jag tänkte ta en buss tillbaka hem (första bussen efter att den jag kom med åkt, dvs 1 buss i timmen (=SKOGEN)). Vi tittade på film, åt pizza och pratade i timmar.

Allt som allt har det varit en fin start på året, en mycket fin start. Hoppas att resten året fortsätter i samma anda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0