Le Petit Nicolas is killing me!

Jag har nu läst en halv sida ur boken och inser att "Nej, franska är inte min grej."
Är det nu man hoppar av kursen? Eller skolkar man bara imorgon? Pratar man med läraren och säger att jag inte förstår något ur boken, vad ska jag göra? Eller hur gör man?

Jag tror att den temporära lösningen på problemet får bli att jag skolkar imorgon och sedan läser jag ikapp och försöker förstå, för att sedan ta livet av mig nästa onsdag, då jag inte har läst något alls och då måste läsa 6 kapitel. Bra idé!

I min värld har detet makten.


Kommentarer
Postat av: J

Bad Ellen!! Very Bad for skolkning!

2009-01-28 @ 22:35:14
Postat av: e

1) nej du ska inte hoppa av. jag behöver dig!

2) vi ska ffs till paris!

3) jag fattar inte heller ngt ur boken :D

2009-01-31 @ 18:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0