Min arbetsdag

Min dag på jobbet:
  • Proppen till kassa och kaffemaskin gick 2 ggr (kassa, kaffemaskin, taklampa, läskkyl, telefon dör)
  • Alla kvittorullarna tog slut, vilket resulterade i att vi inte kunde ta betalt med kort
  • Det började brinna, vilket resulterade i att brandalarmet gick
  • Jag hade feber mellan 11 och 15
  • Chefen hade glömt telefonen, vilket resulterade i att vi inte hade någon kontakt med honom
  • Jag har nu ett halvkapat pekfinger och ett stort blåmärke på armen
Rent ut sagt en pissdag på jobbet. Men, imorgon är det en ny dag på jobbet, frågan är om jag ska satsa på att göra den ännu pissigare än idag eller om jag ska göra det till den bästa på länge?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0