...Om jag vore en stor bloggare...

Om jag var en stor bloggare nu, skulle jag nu skriva ett inlägg som såg ut ungefär såhär:

Den här veckan har varit stressig, men rolig. Det är roligt med lite fart och fläkt i vardagen, men nu är jag helt slut och tänkte därför bädda ner mig i soffan med en burk ben&jerrys och de senaste avsnitten av Gossip Girl och sedan se The Notebook. En myskväll med mig själv helt enkelt. Det ska bli så skönt att bara rå om sig själv för en gång skull! Jag kanske tillochmed målar naglarna och tar mig en ansiktsmask. Sedan ska jag sova tidigt för att vara riktigt pigg imorgon när nya äventyr väntar! Upp med tuppen för att gå på en bloggfika med söta bloggaren xxx. Hur mysigt som helst!


Vad ska ni göra ikväll?

Ha det bäst <3
XOXO


Men nu är inte jag en stor bloggare och tänker fan inte ljuga, jag har inget att göra, jag har pisstråkigt och kommer antagligen inte måla mina naglar ikväll. Jag kommer heller inte se The Notebook eller ha ludna tofflor på mig. Jag kommer nog sura för mig själv med någon tragisk krigsfilm för att sedan återgå till att titta på Per Morberg, och sedan gå och lägga mig alltför sent, utan att ens ha gjort någonting vettigt, bara suttit och väntat på att någon rolig ska logga in på msn. Sen kommer jag vara trött som en idiot imorgon och kommer nog inte gå upp förän 1. Men TJING! It's my life, tydligen.

Kommentarer
Postat av: Martin

Hoppas du hade en fin kväll ändå :) puss

2009-01-24 @ 00:40:42
URL: http://blogg.xkm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0