Tisdag, eller söndag

Idag är det söndag, eller tisdag. För igår var det måndag, eller lördag. Muni påstod att det var lördag för det var trettondagsafton, jag påstod att det var måndag, för det var måndag. Imorgon är det iallafall onsdag...eller måndag, beroende på om man frågar mig eller Muni.

Sov borta och vaknade med en lejonman, Muni bara skrattade. Såg Edward Scissorhands för första gången igår också, den var otroligt fin, förstår varför folk har höjd den till skyarna.

Nu är planen att jag ska plugga och städa, än så länge har jag städat halva rummet, dragit in en bokhylla som jag börjat fylla, så golvet töms allt eftersom, men engelskan...den går det sämre med. Får fixa det en annan dag...kanske borde göras idag, då jag ska lämna in den imorgon. Men men, mitt liv kommer nog lösa sig det med. Nu ska jag fortsätta lyssna på Markus Krunegård och koka mig en kopp te, för att sedan ge mig in i dammet igen och fortsätta kampen mot dammråttor och arga föräldrar.




(Nu slänger vi in lite gamla bilder tänkte jag...promenad med Towe 28 december förrförra året (-07))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0