Ensam, fast i sällskap

Just nu vill jag bara resa! Fly landet och se saker. Åka till varmare breddgrader. Men jag vill åka ensam. Eller iallafall ensam med sällskap. Jag vill kunna ha chansen att umgås med folk, men samtidigt vara ensam. Jag älskar att strosa omkring ensam i främmande städer. Jag älskar det. Men nu på söndag drar jag till Paris med min franskakurs och där kommer jag inte få resa ensam. Jag har skrivit på ett papper där jag lovar att jag inte ska gå i mindre grupper än om 5 pers. Jag kommer kvävas. Tack för tiden vi haft tillsammans. För efter Paris kommer jag inte kunna andas.


Kommentarer
Postat av: Towe

5 var väl lite att ta i, vad känsliga dem är

2009-03-19 @ 20:11:52
URL: http://towiss.blogg.se/
Postat av: e

o, vad kul att du uppskattar ens sällskap :)

2009-03-20 @ 20:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0