I am a bird now

"Jag är ledsen, men jag känner att jag måste sluta allt det här nu. Den vackraste människan jag vet och den människan jag vill dedikera mitt liv åt heter Antony."

Antony Hegarty om man ska vara exakt. Vackraste mannen som finns i mina ögon. Han är bara vacker rakt igenom, på ett sätt som är svårt att uppnå. Det är även av relevans att förklara att han skriver den vackraste musiken. Sån musik som får mig att gråta och skratta på samma gång. Texterna är vackrare än livet självt och skär djupare i hjärtat på ett helt annat sätt än kärlek någonsin kan göra. Men det är vackert och precis vad man behöver i många fall.

Just nu till exempel.
Och det känns så mycket bättre att lyssna på Antony Hegartys stämma när jag vet att han spelar på Cirkus exakt samtidigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0