Min vän guldsmeden

Jag har en mycket god vän, som heter Amanda. Hon har alltid varit mycket pysslig och påhittig. När hon började gymnasiet bestämde hon sig för att plugga hantverk. Hon inriktade sig först på måleri, men tröttnade snabbt och bytte i 2:an till guldsmed. Nu praktiserar hon hos en rysk kvinna, som gör mycket fint.

Nu till min födelsedag hade Amanda dock gjort ett par örhängen till mig, det är ett par av dom finaste jag har haft. Dom är perfekta, då dom varken skramlar (jag hör inte vad folk säger, om jag har örhängen som låter, skramlar, klingar etc) är tunga, särskillt POW-iga eller så. Dom är diskreta, enkla, snygga, tysta...och sen är det ju min Amanda som har gjort dom. Åt mig.



En väldigt mörk bild, men den togs inatt i ett ganska mörkt sovrum, så den får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0